۱۳۸۷ بهمن ۱۴, دوشنبه

بوسه از نظر فنی

خوب بود معشوق اینقدر صبر می کرد تا همه دلایل را داشته باشم برای اولین بوسه، و اولین بوسه چیزی نبود پادرهوا و بی حس و حال. اولین بوسه باید با همه حست باشد و چنان گرم که تا عمق وجودت را بلرزاند و سبکت کند و از روی زمین برت دارد. اصلا اولین بوسه باید مقدمه داشته باشد، باید اول گرمایش باشد بین دو لب بدون لمس هم، بعد باید همه تنت بخواهدش. این فقط وقتی ممکن هست که با همه خودت برای معشوقت حضور داشته باشی. مردها آغازکننده خوبی برای اولین بوسه نیستند غالبا، تند و سرسری و عقیم از برانگیختن! اگر زمانی کسی را آنقدر عاشق بودم و آنقدر به عشق او مطمئن، اولین بوسه را خودم شروع می کردم تا هنر اولین بوسه را بیاموزانم، رمانتیکتر از رمانسهای هالیوود!



پ.ن.1. قطعه فیلمی می دیدم که زن پرسید: اگر خیلی اشتباه نکنم آن بوسه بود، و مرد پاسخ داد: از نظر فنی بله! ابن شد که اولین پست پس از سلام این موضوع شد!!...
پ.ن.2. از آنهمه شرطی که خط آخر گذاشتم چندان راضی نیستم. موضوع این است که در آن اعماق هنوز بند و بست خیلی دارم. نه که قصد داشته باشم همه را پاره کنم، اما حسی است ناخودآگاه که چنین لذتی را نتوانم به هرکسی دهم. باید آن اعماقم آنقدر بخواهدش که همه ام بخواهد و آن همه حضور را بیابم و با همه خودم آغاز کنم. باید عمق داشته باشد رابطه و حسم تا بتوانم؛ اگر سطحی باشد همین می شود هوایی و بیرمق، احتمالا اولین بوسه چیزی در حد رفع تکلیف!!!


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر